Monday, March 28, 2011


assalamualaikum.selalu dia berkongsi dan bercerita.Selalu dia mendengar dan melihat.Hari ini,biarkan aku pula yang bercerita.hehehe....
Betul la,sangat-sangat bosan apabila beliau ni tak ada.selalu jgk aku menyakat dia ni.Kadang-kadang,dia marah.hehehe..mau ditamparnya aku ni.tapi apakan daya,dia tak sampai hati.hahaha.Kuat membebel pulak tu.Kalau tak membebel,bukan dia lah...:p
Si gile 'posing' jugak dia ni..Penuh dah dengan gambar dia 'and the' gang dekat aku punyer 'lttop' ni.kalau dijual,ada untung juga.haha..(dia tau,habisla.)
Tapi tu lah,harap beliau elok-elok saja.
Sihat-sihat sudah.

Ni salah satu ayat yang die selalu pakai,"ko tengah buat apa bai?'.
hahaha....gila 'langsi',yer tak.
Oklah,
satu lagi ayt dia yang aku nak pakai.
'wa cau dulu der'.
( ^ __ ^ )'
lu jgn marah eh wa ltk pic ni.hahaha....

No comments:

Post a Comment