Wednesday, January 16, 2013

suatu hari mereka berbual lagi.tentang..jeng..je..jeng...

kreng..kreng..kreng..
apebende bunyi tu(dalam hati yang kata mcm gitu)
kreng..kreng..kreng...
eh bebunyi lagi.ape yg cube dia buktikan tu.(skali lagi dalam hati kata mcm gitu)

Sayo:brader,lagu ape yang lu main ni?
Nara:lagu sndri bikin.apa pasal?
Sayo:lain macm gua dgr rentak die.lagu pasal ape brader?
Nara:ah lagu biase2 aje.sndri punya feel.takde pasal sape.
Sayo:lu jgn bikin lagu cinta brader,nanti buat org jadi malas,jadi khayal takde kemajuan.
Nara:lagu cinta,cinta pada yang satu, gua rase okey.
Sayo: kalau lagu macam gitu okey la.Gua pun bole feel.hahaha..
Nara:apa pasal lu gelak?ini bukan lagu klaka.
Sayo:tak ade lah.dari tadi serius aje muke lu.gua kasi la lu ketawa.takkan tu pun tak bole brader?
Nara:ha,yang ni gua nak gelak.hahaha..lu bkn tak tau gua muka statik..haha..
Sayo:lu jgan glk sangt,tak klaka pun.
Nara:haha..takpa2 abaikan gelak ngilai ni.ni ape hal lu nak tau sangat lagu ni.lu mau bikin lirik ka?
Sayo:kalau gua ade idea gua bole bikin brader.ilham tak smpai lagi.
Nara:oh..okey,lu punya rasa len macm sikit.gua suka.kite bikin lagu ni same2.gua jadi rentak lu jadi    kata.apa macam,okey?
Sayo:gua okey jer brader.ikut lu la.lu punya lagu.
Nara:mari kita sambung..

kreng..kreng..kreng..
mereka bikin lagu.


No comments:

Post a Comment